fr
plendefrrues

voir plus

Regulamin Obiektu Bajeczna KoJa

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Niniejszy Regulamin określa sposób zawarcia umowy najmu noclegu, zasady rozliczania, a także anulowania rezerwacji w ramach Usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  1. DEFINICJE

Usługodawca - Bajeczna Ko Ja, Janina Kojs, 7361738274, Witów 205 , 34-512 Witów

Oferta - miejsce noclegowe oferowane przez Usługodawcę w celu zawarcia umowy najmu noclegu za pośrednictwem Serwisu.

Obiekt - budynek pod adresem Witów 205, 34-512 Witów wraz z terenem działki na której jest usytuowany

Gość - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 kodeksu cywilnego, zawierająca z Usługodawcą umowę najmu noclegu.

Umowa najmu noclegu - czynność prawna, zawierana za pośrednictwem Serwisu z chwilą potwierdzenia rezerwacji, regulująca ogół wzajemnych praw i obowiązków Usługodawcy i Gościa. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zawartej umowy. Do umowy nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy.

Serwis - prezentacja Oferty Usługodawcy w Internecie, umożliwiająca zawarcie Umowy najmu noclegu on-line;

Elektroniczny Formularz Rezerwacji - formularz zamieszczony w Serwisie umożliwiający zawarcie Umowy najmu noclegu;

Całkowita Cena Usługi - całkowita cena usługi wskazana podczas dokonywania rezerwacji, obejmująca wszelkie należności wynikające z zawartej Umowy najmu noclegu z tytułu podatków i wszelkich danin publicznych.

Polityka prywatności i cookies Serwisu - dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępna na stronie: Polityka prywatności.

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
  1. zawieranie umów najmu noclegu;
  2. przesyłanie wiadomości e-mail, w których Usługodawca potwierdza utworzenie rezerwacji wraz z jej warunkami oraz terminem dokonania płatności;
  3. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Serwisu.
  1. Korzystanie ze Serwisu możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Gość następujących minimalnych wymagań technicznych:
  1. przeglądarki internetowe tj. Firefox, Chrome, Internet Explorer w aktualnej wersji,
  2. dowolny program do przeglądania plików w formacie PDF,
  3. posiadanie czynnego i prawidłowo skonfigurowane konto poczty elektronicznej.

  1. SPOSÓB ZAWARCIA UMOWY
  1. Przedmiotem Umowy jest najem miejsca noclegowego oferowanego przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu. Do zawarcia umowy dochodzi za pośrednictwem Elektronicznego Formularza Rezerwacji w kolejnych następujących po sobie krokach - dokładne oznaczenie przez Gościa terminu rozpoczęcia i zakończenia pobytu, dokonanie wyboru miejsca noclegowego, zadeklarowanie liczby osób.
  2. Chęć realizacji Polskiego Bonu Turystycznego należy zadeklarować w Elektronicznym Formularzu Rezerwacji zaznaczając odpowiednią opcję i podając kwotę. Realizacja Bonu następuje po kontakcie telefonicznym obsługi Obiektu z Gościem zgodnie z instrukcją dostępną na stornie https://bonturystyczny.polska.travel/
  3. Po podaniu przez Gościa wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie rezerwacji. W celu złożenia rezerwacji konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu rezerwacji danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, wysłanie rezerwacji poprzez naciśnięcie przycisku [Złóż zamówienie].
  4. Umowę najmu noclegu uważa się za zawartą w chwili przyjęcia przez Usługodawcę Elektronicznego Formularza Rezerwacji, czego potwierdzeniem jest wyświetlenie komunikatu potwierdzającego przyjęcie rezerwacji i podanie jej numeru.
  5. Po zawarciu umowy Gość otrzymuje wiadomość e-mail lub SMS zawierającą potwierdzenie zawartej umowy wraz ze wskazaniem jej wszystkich istotnych postanowień, w szczególności określeniu Całkowitej Ceny Usługi, terminu i sposobu płatności oraz warunków przyjęcia i anulowania rezerwacji. W przypadku wymagania przedpłaty wskazany jest termin jej uiszczenia wraz z informacją o skutkach bezskutecznego upływu terminu zapłaty. Brak zapłaty przedpłaty w terminie wskazanym w wiadomości e-mail powoduje anulowanie rezerwacji i odstąpienie przez Usługodawcę od zawartej Umowy najmu noclegu bez wyznaczenia dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.
  6. Niedowolne jest oddawanie miejsca noclegowego będącego przedmiotem Oferty w podnajem oraz przekazywania lub udostępniania osobom trzecim. Odstąpienie rezerwacji osobom trzecim jest możliwe wyłącznie po potwierdzeniu przez obsługę Obiektu w formie pisemnej lub elektronicznej.

  1. ZAKWATEROWANIE
  1. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00. Za zameldowanie poza godzinami 16:00 - 22:00 lub wymeldowanie poza godzinami 7:00 - 11:00 obowiązuje dodatkowa jednorazowa opłata w wysokości 40 zł i jest możliwe wyłącznie po wcześniejszym potwierdzeniu z Obsługą obiektu.
  2. O przyjeździe mniejszej liczby osób niż podano w rezerwacji Gość powinien poinformować obsługę Obiektu na co najmniej 24h przed przyjazdem. Zmniejszenie liczby osób w dniu przyjazdu lub w trakcie trwania pobytu nie uprawnia do zmiany ceny pobytu wynikającej ze złożonej rezerwacji.
  3. Gość apartamentu jest zobowiązany do uregulowania należności za pobyt oraz wypełnienia karty meldunkowej w dniu przyjazdu. Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.
  4. W dniu zameldowania od Gościa pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 300 zł. Przed wymeldowaniem obsługa Obiektu na prawo sprawdzenia stanu pokoju w obecności Gościa. W przypadku stwierdzenia szkód i/lub konieczności dodatkowego sprzątania wykraczającego poza standardowe normy użytkowania, obsługa obiektu wycenia dodatkowy koszt na drodze porozumienia z Gościem.
  5. Podczas zameldowania Gość otrzymuje do swojej dyspozycji co najmniej jeden klucz do pokoju oraz jedną kartę zbliżeniową do wejścia do Obiektu. Klucze oraz karty zbliżeniowe należy zwrócić podczas wymeldowania. W przypadku zagubienia lub zniszczenia obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 50 zł za każdy klucz i/lub kartę zbliżeniową. Utratę klucza lub karty należy zgłosić obsłudze Obiektu niezwłocznie.
  6. Wymeldowanie Gościa przed terminem zakończenia opłaconego pobytu, z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, nie uprawnia Gościa do zwrotu za niewykorzystaną część pobytu.
  7. Przedmioty pozostawione przez Gościa po opuszczeniu Obiektu na prośbę Gościa mogą zostać odesłane na jego koszt pod wskazany przez niego adres. W innym przypadku, po 7 dniach od daty wyjazdu gościa z Obiektu, Obsługa postąpi z pozostawionymi przedmiotami stosownie do przepisów ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych.

  1. ANULOWANIE I ZMIANA REZERWACJI
  1. Nie wykonanie czynności opisanych w wiadomości zawierającej potwierdzenie o przyjęciu rezerwacji w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji i odstąpienie przez Usługodawcę od zawartej Umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.
  2. Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą. Skorzystanie z linku w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji na warunkach zaakceptowanych w procesie składania zamówienia w Elektronicznym Formularzu Rezerwacji.
  3. W przypadku wprowadzenia obostrzeń dotyczących zakazu wynajmu Gość ma prawo przenieść wpłaconą przedpłatę z terminu objętego zakazem wynajmu na inny dogodny termin, otrzymać Voucher na kwotę wpłaconej przedpłaty lub zwrot na wskazane konto, niezależnie od zaakceptowanych wcześniej warunków anulowania rezerwacji.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i odstąpienia od zawartej Umowy, do 24 godzin od złożenia rezerwacji, bez podania przyczyny. W takim przypadku wpłacona przedpłata podlega zwrotowi.
  5. W przypadku przedłużenia pobytu, zwiększenia liczby osób lub zmiany pokoju obowiązują ceny Oferty dostępne w momencie dokonywania zmian.

  1. REKLAMACJE
  1. W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Gość powinien zgłosić na piśmie lub w formie wiadomości e-mail w terminie 14 dni od dnia zakończenia pobytu.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane Gościa: imię, nazwisko, adres poczty e-mail podany podczas rezerwacji, wskazanie problemu.
  3. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania, o czym informuje Gościa w tej samej formie: pisemnej lub elektronicznej.
  4. Jeżeli informacje podane w reklamacji wymagają uzupełnienia, Usługodawca zwróci się o ich uzupełnienie w terminie wyznaczonym do rozpoznania reklamacji. Termin, o którym mowa w pkt 3 biegnie dla Usługodawcy od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji.
  5. W wypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Usługodawca jest obowiązany szczegółowo uzasadnić na piśmie lub w formie elektronicznej przyczyny odmowy.

  1. USTALENIA KOŃCOWE
  1. Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w Elektronicznym Formularzu Rezerwacji. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z Obsługą.
  2. Dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”, w górnej części kalendarza rezerwacji oraz w e-mailach.
  3. Na terenie Obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00
  4. Wewnątrz Obiektu obowiązuje zakaz chodzenia w butach narciarskich. Do przechowywania sprzętu narciarskiego służy dostępna w Obiekcie narciarnia.
  5. Na terenie Obiektu obowiązuje zakaz przebywania osób trzecich, niezameldowanych w obiekcie.
  6. Wychodząc z pokoju, ze względów bezpieczeństwa, należy zamknąć drzwi balkonowe oraz okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi pokoju na klucz. Obiekt wyposażony jest w ogrzewanie podłogowe, które automatycznie wyłącza się gdy jest otwarte okno lub drzwi balkonowe.
  7. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałą opieką rodziców lub opiekunów prawnych. Rodzice lub opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci znajdujących się pod ich opieką.
  8. Parking znajdujący się na terenie obiektu jest parkingiem niestrzeżonym. Obsługa obiektu nie ponosi odpowiedzialności za szkody materialne powstałe w wyniku wypadku lub kradzieży na terenie Parkingu.
  9. Wewnątrz Obiektu obowiązuje zakaz palenia tytoniu i innych używek. Pokoje oraz części wspólne wyposażone są w czujniki dymu. Za złamanie tego zakazu Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 150 zł za dodatkowe sprzątanie i pranie wyposażenia pokoju.
  10. Z uwagi na wymagania ochrony przeciwpożarowej na terenie Obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia oraz urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazem nie stanowiących wyposażenia obiektu, mogących stworzyć zagrożenie pożarowe, takich jak czajniki, grzałki, grzejniki, palniki, grille i inne urządzenia grzewcze. Zabrania się również wnoszenia na teren Obiektu materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
  11. W okolicznościach nagłej awarii obsługa Obiektu dysponując zapasowym kompletem kluczy może wejść do pokoju podczas nieobecności Gościa.
  12. Obowiązuje zakaz przebywania zwierząt wewnątrz Obiektu.
  13. W przypadku osób pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, osób które wykazują agresję słowną lub cielesną wobec obsługi Obiektu lub innych gości, osób które naruszają spokój i/lub dobra innych Gości lub osób które nie przestrzegają postanowień niniejszego regulaminu lub powszechnie stosowanych norm współżycia międzyludzkiego, Usługodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy najmu noclegu w trybie natychmiastowym bez zwrotu wpłaconej przedpłaty i/lub zwrotu za niewykorzystany okres pobytu.
  14. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia lub urządzeń technicznych które powstały z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  15. Umowa podlega prawu polskiemu.
  16. Klient oświadcza, że został poinformowany o treści art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zgodnie z którym w przypadku umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, konsumentowi nie przysługuje przewidziane w art. 27 tej ustawy prawo do odstąpienia od umowa zawartej na odległość.